är lite deppig

vart en sväng hos tandläkaren (oskarshamn) idag. tänderna är ju kanoners nu men biter fortfarande snett.
så jag fick bestämma om vi skulle göra något åt det. SMARTA lilla jag tycker att det är lika bra och få det gjort och se relativt bra ut resten av livet. fan tandställning i över och underkäke väntar. plus fucking gummiband. attraktivt


kan göra mig glad och tänka på att vi /rosie thila och frida/ är såhär |-------| nära på och åka t håkan. 
beeer till gud typ 


nu väntar plugg. testo de espanol imanana.....


Kommentarer
Postat av: rebecka

wohooo! min ryker snaaaaaaaaaart! :D

2010-10-05 @ 22:10:25
Postat av: M

kul. haha skojar, härligt ;)

2010-10-05 @ 22:44:14
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0