JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG.



de tre saker jag stör mig mest på att jag älskar..






3. m a r a b o u s    y o u g h u r t    r a s b e r r y    c h o k l a d .
anledning: den FÖRSTA chokladen jag blivit beroende av, och den har gjort mig till en choklad ätare vilket jag verkligen inte var innan.


2. c h i p s .
hela mitt överdrivet långa 16 åriga liv har jag alltid varit idioten som är först med näven ned i chips skålen. Så fort jag börjat häva i mig så slutar jag inte förns små smulorna är upp sluskade.. ÄCKLIGT jag vet.

1.  f a c e b o o k .
 jag är besatt.. ni kan snarare jämföra mitt facebook beroende med en narkoman eftersom jag måååste se hur alla dessa människor kallade "vänner" har det. patetiskt och hemskt.


Kommentarer
Postat av: rebecka

bacon då? :o är det nummer fyra ? ;) <3

2010-06-22 @ 19:47:11
URL: http://rebeckakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0