texter om livet och dess bekymmer passar in i mina beslut, upplevelser, besvikelser och funderingar.

 

 jag fattar inte hur det kan bli såhär bra och bekymmrande på samma gång?

håkan och lasse är 2000 talets dylan, de har honom som en ledande inspiration och det mäsks verkligen av i de "upplevelser" vi ungdommar får när vi lyssnar på musiken där texter flyger intill våra hjärtan.
dylan, hellström, winnerbäck, ungdommar blir djupa av den här skiten så lyssna..

för drygt 40 år sen satt olyckliga? sökande? undrande? ungdomar och lyssnade.  lyssna.


påtal om annat? jag längtar röven av mig tills i sommar och lasse med UNDERBARA människor på öland..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0