växjö rummet är nu MITT.



ja, idag åkte vi ned till växjö och hämtade nycklarna på locellus vid nio på morgonen så ganska seg just nu. vi köpte en fet baguette och lite korv som vi tog med oss upp på rummet där vi käkade och mätte medans vi rabblade upp våra planer om allt som kretsar min framtida bosättning. Vidare kärde vi mot IKEA och visst, kul och mysigt men efter 1,5 timme med mamma som ska kolla på allt och då menar jag ALLT de har i det jobbiga varuhuset så är det fasen inte kul längre.. jag köpte iallafall en hel del och nöjd med allt, vi dumpade sakerna på rummet så har inte hunnit skruva än. det kommer nog bilder så småning om! glad tjej. :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0