bild bomb a la DK.


nu slängde jag in en heeel del bilder, här är jag på min mosters båt, där vi sov i några nätter i strandby.

hamn liiv!, nej men här är en fiske kutter" fiskebåt.

säby hamn som ni ser, underbara ställe.

jag vet att det ser fett gott ut.. färsk fisk serverad på favorit resturanden vid hamnen, jag ska alltid ha mig en stoor tallrik bläckspruteringar, Bläckfisk. the shit. prova att!

jag och mim papps i säby.
min moster på bilden,kvinnan är konstnär.. vi satt och skissade lite nere vid hamnen. MYSIGT

jag och mamma.

fiskebåtaaar.

skönare människa får man leta efter. min kusin karoline på bilden.

lite skapningar" moster gjort, virrar runt och ska ta på allt medans vi är där. stortrivs hos dem.

grillning en kväll hemma hos jensen/larsen

rasmus nedan, min kusin som nyss va hemkommen från norge

jag tycker det är mysigt jaa..

buster vid havet.

efter några nätter i strandby åkte vi hem till min gudmors (mammas bästa) ´s sommar stuga. där vi spenderade några nätter.

andreas, haha. gudmors son. snubben är dansare, norsk och ja.

promenaderna,

här är gudmors andra son, sebastian. den här snubben är skådespelare och norsk. aja, vi drog till downtown (diskotek) och lanterna(pub) i säby efter hamnfesten. lite kul pöjk de där. fammiljen är grymt underhållande och vi får alltid ont i skratt musklerna. kul.
VM-final.. vissa mer interesserade än andra.

avslutar med en karate grej min flummmiga moster gör för att bli av med rygg smärtorna.
jag älskar min släkt. hahaha 


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

ser verkligen ut som om du har haft hur trevligt som helst! :D kram

2010-07-16 @ 23:39:17
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0