gula


kvällen i sin söta helhet..

jag, erika och elin lunkade bort till ica and gula huset, människor ramlade in från både höger och vänster vilket resulterade till en grym kväll, underbara folk.. FAN. haha, 
vid fyratiden vart det slut, jag och niklas begav oss då på en pilgrimsfärd mot skeppet, vilket vi tyckte va absolut nödvändigt .. gjorde även en onödig trappstupning vilket jag känner av idag.
trött och en aning snörri, det är det värt. grattar till födelsedagsbarnen med! vilket einar offrade sitt hår för att kunna fästa upp ballongera i taket.

nej NU ska jag bege mig bort till gula och städa med x antal trötta tjejer



prickiga rosie blev tilldelad den enda bilden tagen igår, vilket är riktigt charmig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0