finfin danmarksresa hem till allt folk,.


jag och martin i bilen påväg till göteborg.



finisar i säby.

mormors grav i säby.

beatefars överraskningsfest mannen blir 80 år!

fina kusiner och beste.



en konstig bild, martins hand ser påklistrad ut.

en för fin syster.

lite släkt.

kusin, kusins flickvän och kusin.

jag och lite danksar.. haha



jag och benjii..

farsan och christoffer

trine, karoline och christoffer.

en lycklig 16 åring i en spritaffär.. haha

kusin, fia (hunden), flickvännen, och mamsen.

marika och calles kaviar

båten idag påväg hem.

min fina mamma.

mindre fin martin.

göteborg.

min framtida bil..

Kommentarer
Postat av: sia

1. din syster och martin är läskigt söta :O

2. din framtida bild e häftig :>

3. din kusinflickvän såg lite hardcore ut xd

höhö :D

2010-04-21 @ 16:30:35
URL: http://siaforthewinffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0