allt handlar inte om facebook.. facebook handlar om allt.

seriöst, jag är helkär och besatt.. av facebook. snälla lås in mig, slå mig.. gör vad som helst! jag orkar inte mer!!

det kan inte gå en dag utan att jag och kjellan kollar på varandra med den där minen och leendet och säger: FACEBOOK! det finns en grupp på facebook om det ju!!. 

i närheten av en dator måste jag skriva in mitt patetiska lilla lösenord och logga in för och se vad människor (vilket många jag inte umgås med) gör eller tycker,
festar de? bakfulla? har de träning? nej men OJ har du vart ute och sprungit eller vill du bara säga att du älskar din "snygga" fjortis vän.. ok och jag bryr mig? NEJ!!

men........ tydligen så gör jag det.

Kommentarer
Postat av: rebecka

FACEBOOK IS MY DRUG!! :D

[grupp på fb]

2010-04-11 @ 16:25:32
URL: http://rebeckakjell.blogg.se/
Postat av: anna

haha, sååå rätt!

2010-04-12 @ 21:23:56
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0