muuusiiccc..! <3

john kom hem till oss ikv och det slog mig att vi ska till damnark nästa vecka.. vi ska ut på vägarna !! wiie! hoppas på det bästa hela veckan, det krävs dock planering  med packning o.b.s! att jag inte får ta med så mkt när vi är och sover i en van" med speedway cykeln och tillbehör i.. förlåt men jag tycker det kommer bli as grymt (a) här har vi då grymma låtar jag packat ihop-

SOmmArN -09


Led Zeppelin- Black Dog

Queen- under pressure

Van Halen - Dance the Night Away

Beatles- helters kelter

The clash- london calling

dire straigth -Money for nothing

Rolling stones - satisfaction

John lennon -instant karma

metallica- one

Queen- Don't Stop Me Now

Shit & Chanel - Du er så smuk og dejlig
the monkeys -im a believer

Mungo jerry - in the summertime

Siouxsie and the Banshees -Hong Kong Garden

beatles- day tripper

the beatles - the end



Kommentarer
Postat av: Adam E

Grym musiksak ;D

2009-06-22 @ 21:32:01
Postat av: Anonym

haha yeah! dujah ;D

2009-06-22 @ 21:57:56
URL: http://nilsoni.blogg.se/
Postat av: Adam E

Rock ska det va!!!! =D |,,|_

2009-06-23 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0