gårdagens filmer + dagens updat..


sitter och kollar på hammarkullen en svensk gamal serie som går i repris väldigt underhållande,och så klart en kopp kärlekste i näven, fast jag inte är så pepp på te så dricker jag det iaf,är väl bra för halsen har jag för mig?

igår när jag mådde som sämst kollade jag på 3 filmer ps i love you, lars and teh real girl  och låt den rätte komma in.

ps i love you-eftersom jag hade så stora förväntninngar blev jag en gnutta besviken.. förlåt alla film älskare där ute men jag tappade interesset och gick ifrån datorn flera gånger under filmen, kanske därför jag inte är nöjd med den men klart jag grät sammanlagt 1 1/2 gånger.. filmen får betyg: MMM

lars and the real girl- somnade jag till och det skulle nog resten av världens befolking med göra efter som det handlar om en snubbe som känner sig så misslyckad att han är tvunden och köpa en docka/grlfriend hallå barbara omigen, äckligt patetisk och filmen får betyg: M

(sist men inte minst)
 låt den rätte komma in: filmen var riktigt bra filmad och där  lyckades jag hålla interesset uppe ! riktgt bra faktiskt dock ett konstigt slut.. om man gillar vampyr flickor utan skor och fett hår så är det här ett kap! jag gillade det.. (a) betyg: MMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0