1 mamma, 2 mammor..

ett litet sjukt inlägg omkring mammor..
 tänk och nu bli mamma? herre gud, om jag har tålamod till det?man tänker
"-så där skulle inte jag göra och >>pinsamt<<..?"om sin mamma dag ut och dag in, 
men hur ska mammor va?
det fins två olika sorters mammor.. en "wanna be ungdom mamma" och en "jag accepterar att jag är gammal mamma"
men vilken sort ska man va? vill jag va tråkig eller "vild" herre gud. skaffa inte barn säger jag bara..? 
lätt och säga nu men vem vill ha en mamma som går runt i ungdomskläder och visar magen? inte jag iallafall.. därför e min mamma bra på det hållet att hon inte gör det.. haha
dom va som de vill.. vem bryr sig ? så gott folk älska era mammor för dem de är för guds skull! haha (a) 


Kommentarer
Postat av: marika

våran mamma är allas mamma <3

2009-06-08 @ 18:53:03
Postat av: Anonym

haha vist.. det hemska är att det e sant i vissa tillfällen..

2009-06-08 @ 19:45:32
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0