låång inlägg om damnark resan..

10 daGaR i DAnmARk I BilDEr

här har vi då dag 1 då vi åker båt över på natten, det var meningen att vi skulle sova i gtbg men ett sista minuten beslut fick oss och dra till danmark mycket tidigare.

dag 2 har vi mig och joel som sitter och käkar glass på fredrikshavns gågata,
sen har vi mig och marika påväg hem till jensen från centrum.. en varm hård promenad må jag säga..

dag 3. marika på skagen danmarks topp sen (under) har vi mig och joel på toppen"



jag väntades i vassen "på småpojkarna som måste undersöka allt som de hittar på strand kanten och det kan ta ett tag må jag säga...

dag 4 om jag mins rätt? bil bil hela vägen in till fastlandet för och släppa av nichlas hem till christoffers lägenhet och nibefestivalen va på full G.. vi passerade även roskilde festivalen som karoline va på :)
dock inget festivalande för våran del...   

danmarks ostligaste pungt om man nu säger så?

danmarks högsta pungt!

jag högst upp på danmark.."

en av johans speedwaycyklar..

jag i nått fält vi passerade påväg till en utav strandbesöken :)


regnig dag passade vi på och dra till ett museum och vilket ska man annars gå på om inte H.C Andersens hus därefter blev det ett korvkiosk besök.






jahopps resan har vart så gryymt bra och lyckad.. chill varje dag och kvalites tid med syster, det gillar vi !

Kommentarer
Postat av: Ida

sötast, välkommen hem! :D <333

2009-07-08 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0