the word love..


 rebecka tore` kollade in i förmiddag och det var länge sen må jag säga! de drar till kina på måndag.. skippade träningen efter att mitt knä har sagt ifrån och jag jobbar på och dra ut och springa i mon istället om jag nu orkar de vill säga.. jo!

funderar på om man ska dra upp till virserum imon men vi får se hur det blir.. en regnig piss dag om man kollar på värdet men det har vart gutt humör hela dagen ändå! sitter och lyssnar på the word för övrigt..;)  ha det bra så länge

Kommentarer
Postat av: sandra

www.pcforalla.se/fototavling

rösta på min bild?:) klicka på sommar, sen klicka alla bilder så hittar du nog min bild! snälla?<3

2009-07-31 @ 11:12:07
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0