i like it..!



Jag är huur glad som helst över min konfirmations
present som jag då köpte i damnark..:) det är ett DAISY halsband från george jensens serie och anledningen
till att jag ville ha ett sånt här istället för ett kors va att jag
har dreglat över daisy sammlingen ett antal år nu i
skyltfönstren i fredrikshavns gågator. det påminner mig
även om min mormor som hade ett par daisy örnhängen,

trots priset och att användningen inte får vara dagligen butiksbeträdet bara: "du må ikke svoe me det, bade med det og tappe det för så går emalgen istykker" xD lite halv tjurig med.. men men jag är glad :)

Kommentarer
Postat av: sandra

ohja;)

speciellt botten i lillesjö:D

2009-07-09 @ 20:55:19
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/
Postat av: sandra

du, bara en sak om bloggen! haha:p

du har ju inte samma stilmall som mig, men på den du har, måste man ändra bredd för att få större bilder då?:p eller kan man ta typ 700 eller 600 på bilderna redan från början?:p fattar du hur jag menar nu?;) haha

2009-07-09 @ 21:14:25
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0