planer?

måste bara börja med och säga attdet finns inget som går upp emot en bacon macka en lördag morgon.. haha underbar start iallafall.

john (morbror) va här igår och vi planerade att jag och marika ska följa med honom till danmark 2 veckor med johan och joel.. ahh! va kuul! planerat att vi ska åka runt i deras buss och driva omkring i danmark x) åka på tävlingar där johan ska köra speedway och ja.. hälsa på folk..^^ ta dan som den kommer.. hahah påminner lite om min resa jag,ida och rebecka ska ta om några år eller vad säger ni? 

sen över till sommar.. ska jag sommarjobba? eller ska jag skita i det ? jag menar konfan borde täcka pengarbehovet..;)? 

Kommentarer
Postat av: Ida

hahah jaa om vi kan komma överrens ;) men det fixar sig säkert <3

2009-01-17 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0