dödens gupp.."

jahopp här har vi bilder från fredag förmiddagen då idag och jag slängde oss ut för hesjöbacken. en del nära döden upplevelser och panik skratt.. sen tackar vi gudarna för att vi faktiskt hade våra kosa hjälmar på oss.. haha jo.

pulkan svischar ned för backen i en jäkla fart och jag viftar med mina armar och ben får och få kontroll på den eller åtminstånde försöka bromsa.. man förväntar sej lite hjälp av sin partner som ligger tvärs över en, men nähe..! hon ligger i foster ställning och blundar..! haha jo man undrar lilla ida.. xD  

några åk senare: drog jag ned ida sittandes på luft pulkan" och hon drar iväg med världens fart.. och åker med i "Dödets gupp" med stenar och grenar och skit.. den ena tanken flödade in i huvudet efter den andra,
har hon brutit nått?
vad ska hennes mamma säga?
är hon död?
ha ha! ja osv.. men sen när jag kom ned till henne på det rosa te-fatet låg hon där med sitt "psyke-leende och skrattade.. jo det ä ren himla tur att hon överlevde..hehe

andra gången jag drog ned henne: ropade jag i god tid
-BROMSA IN NU DÅÅ!
och ida hon förtsätter så fint utöver Dödens gupp" och försvinner ned.. ha ha ! läänge sen jag fick sånna glädje tårar.. förförra måndagen om man ska va exakt.. haha men allt för länge sen för mej!

men det är skönt att vi kan va så här otroligt omogna i sånna här tillfällen och jag älskar det! ..;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahah x) så sant <3<3<3<3<3<3<3

2009-02-22 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0