läs vänligt..

jag håller på och bli galen..! ska ha redovisning om nått..? på måndag men vad ? man ska parata i 4 min och jag har ingen aning än? bandybanan idag och i mon med då..;) hehe
 
ja jag undrar då allt vad ni har för er på lovet..
allt jag vet just nu är nog att rebecki sitter i nån mysig stuga eller nått i italien och suttar på varm choklad eller nått..? har ju ingen aning om vad man gör på skidresor..? hon har det säkert sket bra och en och annan pudding swichar väll säkert förbi i de där backarna.. heheh har jag fel?
ida har fullt upp, men på fredag ska vi sees och åka pulka iaf. xD jojo det kommer bli sket kul hehe

nedför går bra men så uväcklad som hesjöbacken är så ska vi ju gå upp hela vägen.. vad är det några sekunder ner i en herrans fart och sen upp på några sega svettiga självmords tänkande minuter.. xD hehe nej kanske inte så farligt" men ja mortion för hela slanten då..!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahh jaa nu ska vi åka x) vi får ta med lite fika så det inte blir så jobbigt ;) <3<3<3<3<3

2009-02-18 @ 13:31:08
Postat av: rebeckii

haha, så sant så sant, många puddingar ! ;) <333

2009-02-22 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0