dej med.. ;)

gaaah..! jag älskar er alla..! förlåt om jag värkar konstig men hallå.. vi lever ju bara en gång.. livet kan gå piss ibland som nu te.x..... glömt bort mitt nya lösenord till webmail:En men det löser sig ju alltid..! ingen dör av det hoppas jag? hehe har skönaste volymen på och håller provar kläder.. herre gud vi tjejer/kvinnor är stora gåtor... varför vill vi va fina hela tiden..??( känns bra.. hehhe ) enkelt svar men så är det.. kollade på så som i himelen igår med mamma och marika (pappa kom in och störde ibland) hehe men vilken film det är alltså... man kan kolla på den 1000 gånger med ändån få gåshud när de bryter ut i sina toner.. och en liten tår faller alltid i slutet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0