60 & 70 tal..


 jag vill till 60-70 talet..! ta mej dit?.. vem säger att det va bättre förr..? det såg klart bättre ut.. men skulle vi klara oss om vi reste 40 år tillbaka så bortskämda som vi/ni är.. nja det är frågan det..
skönheten lockar.. jag menar kolla bara på Brigitte Bardot ovan.. hehe men tur har vi och leva 2000 talet eftersom det i stort sätt inte spelar någon roll vad man har på sej.. man är snygg ändå vilket 10 tal det kommer ifrån och
DET gillar jag! ( det fins ju naturligtvis undantag) med men ju härligt och va sig själv och inte va en i mängden! 
drömmer ju om det som är omöjligt.. vissa vill flyga, några bli rika och jag, ja jag vill till 70 talet..x) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0