FilMSönDaG..!!

kollade på the colour purpule sen.. jag låg här inne och stor tjöt åt den.. jag grät och grät.. kunde inte suta! xD hemskt men skit bra film så om du vill gråta SE DEN! alltid älskat den filmen.. snyft snyft..:S

SENarE på KVÄlLen..:
johan jag leffe marika ---> mirrors.. fy faen.. (förlåt men den va äcklig möglig) haha har inte skattat så mycket på länge så jag måste värkligen g och lägga mej nu.. onte i mag-hals-käken.. (skrattmusklerna) xD alltså inte åt filmen utan alla va bara såå fula..! god natt och förlåt inlägget x)

Kommentarer
Postat av: rosie

åh den filmen asså! läser boken just nu och jag har sagt till mig själv att jag inte får titta på filmen innan jag har läst ut boken men jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig ;)

2009-04-06 @ 15:59:12
Postat av: nilsson

oh måste jag med läsa då! hoppas den är lika bra som filmen! ;D

2009-04-06 @ 18:29:21
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0