beach/svenska/fysik...

kollade på beach (leonardo DiCaprio) och hade glömt hur bra filmen är! jag vill bara dit! men jobbig är den då allt i sina små hörn mej haj-ätandet och när DiCaprio får psyke annars är det då allt en riktig ögon-godis-film naturen och filmningen alltså.. han är inte riktig hunkarnas hunk men det skiter vi i nu! hehe senare kom en "krigsfilm" hann inte kolla vad den hette men bra va den. jaha! där va några rader om yesterday nigth, jag skrev fysik och svenska tills kl 01.30 "jippie" 


Kommentarer
Postat av: rosie

haha jag vet att jag alltid kommenterar men jag blir bara så sugen ;) såg också beach och gaah va den va bra :D tkr om när folk blir lite psycho ;)

2009-04-20 @ 20:01:46
Postat av: nilsson

hahah jag älskar när du komenterar rosie! händer inte så mkt annars så fortsätt du bara ;D och klart det e härligt med lite psycho filmer x)

2009-04-20 @ 21:18:28
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0