while my guitar gently weeps..

sitter och får lite av en uppenbarelse medan jag lyssnar på all braa musik. det är fan sjukt. förlåt. iallafall så har jag nyss stängt på en fet spelningslista med gamla beatles och atu låtar vilket jag helt ärligt faktiskt tagit en paus ifrån eftersom jag redag kan allt som behäver kunnas. men seriöst såhär är det. jag HAR upplevt en beatlemania, och hoppas ni med kommer få en del av det någon gång i ert liv. ge det en chans. hehe, nu lät jag typ psykisk så ska sluta.



bild, målad by my beloved lennon..


Kommentarer
Postat av: sia

har du målat den?:o eeey, kommer du ihåg att du lovade mig att visa lite pics du målat?;) du är gryyym

2010-08-04 @ 20:58:35
URL: http://siaforthewinffs.blogg.se/
Postat av: sia :$

nej men nu skojade jag ju. haha. fast du är grym ändå..

2010-08-04 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0