soff- himeln.. men inte för mina ben..

jo.. idag var vi och kollade på soffor vid inget mindre än törnvalls i mörlunda.. det gick an men efter 10 soffor så tröttnar man ganska snabbt och kallt var det med så där gick vi runt i timmar och snacka om att jag hade ont i benen efteråt.. därmed onda tankar om dem när vi åkte hem.. haha

de hittade iaf en soffa till vardagsrummet ett bord och en soffa till marika, längtar som fasen efter min smaragd säng som jag ska få innom loppet av några månader har pappsen lovat..

så nu gör vi om i hela huset och det hela står upp och ned.. jag tömmer nämligen min garderob med saker gott folk och det är inte lite jag lyckats proppa in där intê^^

(mina trogna halsband på bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0