lite info om mitt "aktiva liv.. " hehe


vilken är den ultimata /bästa kärlekslåten? håller på med kärlekshandboken i 8:an nu.. så ja, kan behöva all hjälp som finns.. annars är det lungt har pluggat idag med min underbara pappa så det va inte allvarligt helatiden för då skulle jag dö. ganska roligt och plugga med det strecket.. hehe

fick hem milles min kusing konfirmations inbjudan idag så, ja känner mig en aning stressad för läget men håller på och fixar det!  ska ha tandställning på konfirmations bilden och ni vet ju hur jag ser ut med tandställning.. ^^jaha martina nilsson 7 år konfirmerad^^ skojjar men på MIG ser det galet ut men jag får väl "make it work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0