jävla john"



går runt med (boken!) jävla john" under näsan hela dagarna ca en centimeter kvar nu så snart klart.. har läst mycket och sen när jag inte läser tänker jag på den.. känns som jag spikat fast den i bakhuvudet eller nått.. den är alltid med. och jag måst e läsa ut den nu så ida inte blir lika uttråkad i bussen när jag sitter och snorar i böcker hela tiden..x) men faktum av att det dels handlar om the beatles "fab four" the kings of the kings" x) och john lennon då of course så måste man läsa den.. så är det bara.. thats it! för min del iaf.. hehe mycket svengelska i boken så vf inte bra till lite språk kunnigheter här ?

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahh tinatinatina jag bilr inte uttråkad ;) <33

2009-02-18 @ 13:27:20
Postat av: lollo

var har du köpt den boken?

har nämligen en syster som är "beatlesfreak", freak låter dumt men hon är helt besatt, och det vore en väldigt bra present (=

2009-02-18 @ 19:15:26
URL: http://thatlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0