hjärtan och fiddy..


oooh så gutt.. alla hjärtans dag.. har vart underbar.. vart vid bandy banan sen i morse där solen sken på, så jag va tvungen och sätta mej i utvisningsbåset och "Sola" ansiktet ;) love it.. ! hehe men marika drar ju hem i mon, när mitt lov börjar, slutar hennes.. typiskt. men vi har haft det gutt borta vid bandybanan..;)

va nere hos jensen.. körde fiddy och grillade korv.! en dag i termobyxor skadar väl ingen.) hehe sen koplade de fast pulkan eller vad man nu kallar det på den och åkte. skit kul..!! heheh  riktigt roligt ;) och sen va det ju självklart att joe skulle halka och jag som satt på pulkan" bakom rätt in i hjulet x) jag klarade mej men skon fick sig en riktig vurpa ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0