övertygelse!

sitter nu äntligen här, musik och datorn är på och förhoppningsvis är jag FRISK.. mitt bloggande har inte vart så aktivt när jag va sjuk till en stor förvåning! men nu är jag på benen igen-

"efter dagar med liggandes i sängen och byta omgivning genom och flytta mig till soffan med släpande steg.. (wow! händer mycket) och nätter av sömnbrist och ett jä*la vridandes tills solen kommer upp.. NEJ ! de senaste dagarna har vart ett helvete helt enkelt..
inte nog på det så missade jag och umgås" (haha finare ord) med brudarna och festa bara för att jag mådde halv dåligt.. 

nu glömmer vi den här veckan! och jag ska nu blicka framåt på dagar av plugg på det jag nu kommit efter i när jag vart borta.. ha det bra så länge och vad ni än gör, bli inte depimerade..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0