konfa today..

hej på er alla!.. konfa idag, första gången då.. gick runt i kyrkan och kollade på alltingen typ? :S haha jo men så va det.. ska bli redigt kul! blev nästan lite tårögd när man satt där med gammla klassen..haha som förr i tiden du vet när det inte va strider mellan A,B och C klasserna bara målilla mot mörlunda då järnforsen och v-rum inte existerade..x)haha  mm.. lilla målilla x) nej nu ska jag inte skriva mer om det.. haft lektion och en timma orkester i kväll..+ 40 min passet ganska kort men får duga..;) sitter och skriver SOn så jag får kramp här nu ska ju va inlämmnad på fredag.. har lite panik här.. så nu får jag fortsätta antar jag.. men hej på er"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0