svart vitt



god kväll på er..! skola idag då.. sen när jag kom hem blev det ingen för mej utan, fobbolls träning jag fick skjuts i bandy bilen av J.O till musik skolan där jag hade lektion och va med i orkestern., gick inte helt fel fritt med cellon för den stått i hörnet och damat igen i sommar.. skammigt av mej men nu är den igång igen..! vi hade orgentering i skolan i dag med.! edie rebecki och jag låg bra till där.. men ingen är ju som sakt felfri.. ;) jaja,., men nu över till bilden.. det är alltså elo men om man tar bort snubben till höger blir den ju lite coolare iaf.. men det får vara så.! nej nu ska jag gå ocg lägga mej tidigt i kväll igen.. du vet..;) det går att sudda ut.. natt natt! martina nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0