MITT TURKIET


tha plan vi åkte till mitt älskade turkiet med..x) mm glömmer det alldrig..) såå otroligt underbart!

nilssons fick åka egen buss fram till hotellet

jag och min ika väl framme vid THE BEACH

ändån häftigt när vi åkte ut med motorbåten då anna och marika körde parasailing med the turtules och strand turkarna..xD

härliga utekvällar med sönderfrossning i turkiska rätter.. och en och annan turkisk dans med daddy cool..x)

vagabond skorna är klart körda efter den här resan..
mkt sol vart den men de två sissta dagarna regnade och åskade det tyvärr.. hade vart torka i 6 månader och sen bara när vi kommer börjar det givetvis att regna..x)/
 
me likie tax free men spenderade pengarna i turkiet istället.. till skillnad från papi och marika..x)

tha lill nilson vid tha pool.. x) med snyggaste frillan ever..



var en aning lost i bland smart mamma att kolla på antalaya kartan när man är i side..




bye bye mitt turkland...:/




jag och ika klara för att åka hem till sverigelandet igen.. x)

Kommentarer
Postat av: rebeckii..

jävla neger ! fyy fasen va avis jag är ! x)

2008-09-22 @ 15:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0