genom regnet..


hej på er alla! härligt regnig och sjungande dag i skolan idag.. hade matteprov första timmen som alla va så jätte "glada" för.. men vet int ehur det gick?! uschax) får se snart hoppas jag.. ingeborg brukar vara snabb på sånt där..)

fick reda på att det är första bandy träningen för mej i år" gött att det börjar! men ändån lite jobbigt.. springandes med bandy trunken hit och dit med frysande fingrar.. eftersom du vet.. jag och erika inte har de "moderna" på hjul..x)

som ni kanske ser så har jag ändrat min design på bloggen blir redigt roligt när man kommer igång! fick bli många varianter före den här som jag är redigt nöjd med faktiskt..)

kom på att vi missat vovens födelsedag.. 8 år! grattis till dej din slöe (goding) x)

Kommentarer
Postat av: Ida

ja grattis lille Frido ;P <3

2008-10-01 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0