bye bye baby..!



inga och då manar jag inga! skor ska lämmnas kvar hemma..så har försökt att trycka ned dom så gått det går i resväskan..x) tycker dom förtjänar det me..heheh. idag firade vi marika igen.,! och det kom hit lite folk men kvällen och morgonen ska jag bara ägna åt packningen.. vill inte glömma nägot heller..!




ser ut som att någon vill följa med och tog det där med

Ser ut som att någon tog det där "att packa ned och ta med sej".. skämtet på allvar.. x)
och blev inte lite arg när jag kom in.. inte jag alltså.. han! han låg så gött där så.. haha




elände med allt som ska göras innan man åker.. uscha hatar sånt här!! x) men nu är jag på väg!..

och ifall vi inte ses.. ha det så kul.. det kommer vi ha..! haha x) <33

Kommentarer
Postat av: Rebagi !

var ska mr. F vara ?..

han kan komma till mig ! ;D

2008-09-13 @ 21:10:28
Postat av: Ida

bara några dagar kvar sen ses vi ! :D <33

2008-09-20 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0