2008 skolfoto..


här har vi det.. den sortens bild som alla "skolbarn" fruktar varje år då de står uppradade med ett falskt leende men orkar egentligen inte att le för det är så varmt och jusst då är det så svårt att stå upp på ned där jädra bänken längst bak..
fotografen tar tre bilder sen är det klart och man känner sej så ortoligt missnögd och bara vet att man ser kass ut på varenda kort..
sen är det enskilda kort.. jaha.. upp med hakan så du får en fin dubbelhaka och sträck på dej så du ser ovanligt stel ut.. där sitter man och flinar olyckligt med tanke på hur många som ska se kortet..
jo... det min vän är skolfotot.. x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du är mörtini ! :) // din rebagi.. x)

2008-09-11 @ 19:42:11
Postat av: rosie

måste bara säga att du är jättesöt :) allvarligt! ;) och så saknar jag dig en smula, vi tränar ju aldrig längre! inte för att jag har nåt emot att inte träna men sällskapet saknar jag väldigt mycket :)

2008-09-11 @ 21:07:58
Postat av: martina

haha x) tack rosie! saknar deej med! är såå tråkigt allt innom rik ju.. saknar gammla tiderna ;)

2008-09-12 @ 20:16:25
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0