(jag och svart vita bilder)


(men älskar bilden..)

nu kommer lite tankar om framtiden med en massa frågetecken

jo du tänk om man blir en helt vanlig "svenne" lever ett liv långt inne i folkhopen -man är en del av mängden..
och om man helt plötsligt försvinner? kommer nån ihåg dej..? lever de bara vidare? glömmer dej..?
-vill man det? alla kan inte gå runt och sörja för den förlorande, eller ?hur skulle då världen se ut? och hur skulle vi då må..?

ska jag skriva en bok? så det åtminstånde står ens namn på bokomslaget -mitt liv hittills av Martina Nilsson  som står i folks vardagsrum.. jag menar någon borde köpa min  bok? fast i och för sig.. den kanske blir en sån där bortglömd konstig bok.. allt slängs förr eller senare..

skriva en underbar låt? som slår skiten ur -the beatles-bowie-abba-lars winnerbäck?-elo,(mm) och budskapet ingen glömmer..? eller glömmer man all musik förr eller senare hur bra den än är..?

men klart man ska sikta högt..!

Kommentarer
Postat av: rosie

du är inte ensam om att ha såna tankar ;) brukar få regelbunden småångest över sånt där men hinner inte med det just nu för jag har så mkt ångest över allt annat ;) härligt!

2008-11-22 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0