rummet..



Städat rummet nu och fixat in alla kläder i garderobena igen..
ett himla slit in och ut om morgonen..! (men kan inte välja kläder jag ska ha på mej dagen före..?!)

det går bara inte.. jag klär mig så som jag känner mej på morgonen och brukar ofta bara stå och glo in i de
*inbyggda hyllorna i väggen* hehe bra förklaring för garderoberna..? 
jaja.. vi fick baka de första lussekatterna idag seru.. hehe 

på vägen hem hoppade jag in till farmor och såå bra att man har henne ;) mysiigast e ordet , vilka pratstunder man haft med henne med munnen full me tårt och kak bitar.. x) 
och när jag kommer hem från farmor är bestefar hemma och man möts av en bamse-kram.. man kan inte bli nöjdare.. x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0