julaftonen..


JULDAGEN..! lyckad julafton bilder kommer nedan så ni kommer in i vårt firande..x)

 julklapps listan är ju inte lika lång som den va förr..så är riktigt nöjd.. ;
 
 
märkte även att mina barndoms känslor för julen har kallnat.. inte samma känsla längre..:/ sorgligt..
nej nu tänker vi possitivt..!
 tänk tjuren ferdinand istället..=)
hela familjen somnade i år igen.. men vf ska man kolla på kalle anka..? haha nej men jag lyckades va vaken i år..! man vet ju precis vad som ska hända..x) är det tradition så är det..!

nu över till th e JULklAPPAr..!
MiN JUlkLappS ListA:
beatles skiva
bokhållare
fjällräven väska(svart)
ram
presentkort
deo
bodybutter
klädhängare
armband
benvärmare
as stor nalle x)
shampoo o massa artikel grejer.)
korg
kommer inte på mer men dyker nog upp.. (jag o mitt fisk minne) hehe ;P
jaja skit samma..

karl-bertil johnsson är det viktigaste på tv:n i jul..! tänker på farfar x) det va hans favorit
det är så bra när  vad heter han ?  Tage Danielsson..! (va tvungen o googla...) xD läser upp på det sättet  som han talar..
sket rolig ( tycker vi ) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0