rå-peppar Emmaboda 2012

 
Goda ord om godingarna över. mina personliga förklarningar varför jag är glad över att emmaboda händer. 
 
1. Steve aoki JU. eftersom vi raveat loss till WARP i över ett år nu. 
2. Crystal Castles, because jag  deckade i tält på hultsfred 2012 när de spelade och har slagit mig själv psykiskt sen dess.
3. F.O.O.L gör tunga grejer och jag vill VARA på plats.
4. Frej LarssonMaskinen. för att han är smexig och jag diggar buffalo blues.
5. NAUSE har gjort fet remix på rebecca och fiona så jag litar på dem. 
6. Lilla lovis. jag vill se hennes outfit plus att jag, Rosie och Thilda lärde oss hennes texter och skrev feministiska budskap på thildas rygg en vanlig höst dag för över ett år sen. 
 
FEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0