en kort samanfattning på vad fan jag håller på med.

just nu ligger jag spikrak på mitt golv med födelsedagspresenten under mig, fick en persisk matta i lördags, bästa jag önskat mig tror jag, den lär bli uppskattad genom åren.

fyllde som sagt år i lördags, fikade fredag på stan med rosiethildaemelie, och när jag skulle hämta en tröja på mitt rum innan vi gick vidare till rosies så sitter det favoritmänniskorna från IB10A i min säng och sjunger. förvånadtjej.
uppvaktades med kaka och en beatles bok. fint men läskigt oväntat överraskande

gick in till rosie och emelie efter ett tag och när det ska kokas pasta i köket står freja och thilda med kladdskaka, ett dussin ljus på bordet och tårtan, massa fluff överallt och ballonger bredvid champange och vinklaskorna.
hej men jag fyller ju bara 17. tackade och skrek lite bara för de är det finaste jag har och sen bar det av mot teleborg där födelsedagen firades in med fina människor. ganska underbart.

åkte till linköping, fick mattan, käkade grekiskt med magdansöser och hatade och inte va med rosiethilda. meeeeen tack föräldrar liksom.
återvände till ett rökosigt studdentrum där de nicaste ligger och absorberar luft och varandra.
hoppade rakt ner i myset och låg där presterande timmar och sög in allt de hade och ge

ska återgå till min bekymrade deadline och otroliga nöjdhet över allt och alla människor som svingar in i livet just nu. ganska nice att man kan välja själv

jag har kanske aldrig skrivit såhär cepe långt men man ska tönta sig lite lagom ibland, ha det fint


Kommentarer
Postat av: t

du måste uppdatera oftare nu nilsoni när jag pluggar så här hårt. måste ha något intressant att läsa emellanåt.

2011-04-01 @ 22:10:39
Postat av: marika

Får se en bild på mattan ditt a-hole för att inte upskatta JÖNKÖPING!

:) puss och kram

2011-04-04 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0