ingen bild idag. bara text!

tänkte precis skriva ett litet inlägg för jag är sämst i världen på det, och när jag loggade in så visade det sig att jag hade rätt ´en organism där hemma hade komenterat om det här klämmande ämnet, inlägg. blir super glad :)  och här kommer mycket riktigt den färskaste/ärligaste faktan om hur växjö livet verkligen är.

cyklar runt på min svarta skrutt cykel i min gröna jacka och med ett nyfiket flin i ansiktet i staden och upptäcker nya saker, vägar, ställen och människor varje dag. lär av mina misstag i matlagning, städning, skolan och tvättning och det bästa med allt det här, är att jag känner mig så förbannat fri! här är det bara jag som kan påverka det som ska hända, livet här nere känns verkligen för dagen, spontan och spännande ful. kan inte förklara men det är verkligen bra.. ligger i sängen och kom in från fina rosie och thilda för ett litet tag sen, ännu en SUPER duktig matlagning av dessa kreativa själar. pesto var guds gova till oss hungriga, griniga, tonårs offer. har bara 8 sidor historia att läsa idag men ett arbete om indien finns inklämt också. sprang runt sjön idag och hade allmänt BRA lektioner, wow-upplevelsen som vi beskriver det, poppar ofta upp och vilka lärare.. det är bra det här.  va på ett 2 timmars pass i kulturskolan idag med, bloggar mer. lovar. ska bara sova järnet först!

läs inte sönder er! ;) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0