nu tänkte jag skriva av mig lite här.. ok?


slutade tidigt igår och tänkte vänta på tidiga bussen en timme men sen fick man skjuts med elin hem,)
så fort man klev in i huset så dras man ut av marika och martin som ville att jag skulle hänga med till vimmerby, där marika behövde mätas till hennes balklänning och sen blev det en kebab tallrik med martin medans hon handlade.. grymt länge sen. höhö,
 det bar  av till virserum och vi hämtade fyrhjulingen,
sen när jag kom hem, lagade jag mat och drog bort till thunberg, nielsen och dem.. de e farligt roliga.. ont i skratt musklerna :(
sen framåt kvällen blev det sladdning i rundellen på hela 20 km/h, haha snöade som fasen.


Kommentarer
Postat av: ida

sv: hihi jag vet ;) men vi hörs om vilken dag? för din mobil funkar inte än eller? xp

2010-02-20 @ 19:57:41
URL: http://idacederborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0