morgon problemen..

för bara 10 min sen stod jag vid busshållsplatsen med ida, erika och johan och nu pluffs sitter jag här! hemma igen framför datan unvirad i mitt täcke som en enda stor korv.. livet är härligt idag, men det suger som fasen ändå!"

jo, idag skulle vi nämligen till hultsfred gymnasium och hälsa på" så mor min kunde hämta mej där vid tolv och vi drar till o-hamn (tandläkarn).. men efter ett snack med ida så fick man reda på att det va kl.12 vi skulle till hultsfred. Så jag fick låna hennes mobil, tack! eftersom min fortfarande har psykiska problem.. men jag fick tag på mor och bussen kom,
 
och jag gick åt andra hållet- hemmåt. serlong hultsfred gymnasium hello tandläkarn, jo kära vänner det suger! på vägen hem fick jag se det jag aldrig får se och det är de små barnen på väg till skolan.. och här sitter jag nu..

från total panik stress på morgonen till ett otroligt lugn. och allt utspelade sig på en halvtimme. nej nu ska jag nog dunsta i säng ( sov dåligt inatt)
jag och mitt täcke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0