JULAFTON

förberedelser innan vi åker till morbror på morgonen.


här har vi morgon sälskapet som vi alltid äter gröt med och öppnar julklappar innan vi och kusinerna
 firar åt olika håll under kvällen och eftermiddagen.
ann,john,papsen,johan,mamma,joel,jag&marika

j u l m a t      e f t e r      k a l l e  A n k a


j a g   &   m a m s e n



j u l k l a p p s  ö p p n i n g



p o o o w w s a r n



f a m i l j e n  N i l s s o n  :o   flumbild..



sen ingår dt även i traditionen att familjen ohlsson kommer hem till oss och ja.. sen blir det midnattsmässa
 efter det.



n å g r a    u t a v   m i n a  j u l k l a p p a r


jag är grymt glad må jag säga ;)



en kok bok utav mamma, HAHA "ifall du skulle flytta"



armband utav syster,    eyeliner



beatles platta utav pappa ;




provade nyss sminkborttagningsmedlet och jag älskar´t !


can come in handy..



mamma kom även ihåg att jag ville ha böcker om konstnärer.. gött mos!
haha en vanlig prasent att ge ungdommar jag vet.. :o



tröja av syrran



sist men inte minst beatles tavlan som numera hänger över sängen.. jag vet, mitt rum invarderas av dem och tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

din syster hjälpte mig i kassan på intersport!:D

eller det måste ha varit hon;)

2009-12-26 @ 11:02:48
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0