allt är konst? (läs det)

igår åkte jag ,martin och hämtade marika i vimmerby och jag passade på att köpa en videokamera. dock inte den från tidigare inlägg men liten är den och funkar bra än så länge och kul är det :D

jag ska bli den nya Andy Warhol. ^^
på tal om andy warhole här vi två klipp av och med honom. den första en intervju och
den andra påstås vara konst. är det?

interview..                                                                            art?


men det är det som är det vackra med konst och därför jag gillar det. Det är friheten att kunna besluta vad som är konst varje individ var för sig. Titta omkring er gott folk! allt är konst?
så jag gillar klippet. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0