ledsen/stor-tjut snack! seriöst...

ögonen är helt uppsvullna och näsan bara fortsätter att rinna.. ja, jag kan erkänna att jag nyss satt och stor tjöt till en underbar svensk film.. att sitta och tjuta i sin ensamhet känns för jävligt, men ingen vill så klart sitta där och gråta med mej precis.. haha

jag tillhör den "gruppen" som är så ortoligt ful när man gråter.. haha det ser verkligen hemskt ut i spegeln just nu.. så det är tvyärr därför jag undviker och se snyftare med någon annan än frido (min hund) han sitter bara och kollar på mig och tänker "-va fan e det för fel på henne" i soffan bredvid.. bättre det än nån som sitter och skrattar åt miss ugly-cry-face haha

men seriöst om det finns någon där ute som är snygg när den gråter.. beröm till dej min vän!


Kommentarer
Postat av: frida elof :D

nu blev jag nyfiken på vilken svensk film de är? ;)

2009-08-30 @ 12:21:47
Postat av: martina nilsson

oj klumpigt av mig och inte nämna det^^ haha -Den bästa av mödrar hette den.. ;)

2009-08-30 @ 16:55:30
URL: http://nilsoni.blogg.se/
Postat av: rebeckii

hahahahahahahaha, när jag kom hem från emil så va min mamma likadan! hahaha.. x)

jag bara : vad har hänt ? :O

hon bara : den bästa av mödrar... uhuuuu! :'(

fi fan va jag skratta då! xDDDD

2009-08-30 @ 18:12:42
Postat av: martina nilsson

hahaah coolt (a) vi borde kolla film tsmns då ^^ xD

2009-08-30 @ 19:06:48
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0